Dit whitepaper is een informatiebron voor iedereen die interesse heeft in digitale factuurverwerking. Ondernemers, consultants en accountants kunnen veel nuttige informatie terugvinden die standaard niet beschikbaar is op onze website of via andere bronnen.
Door de opzet van dit whitepaper is uw business case eenvoudig in te vullen. We beginnen direct met de voordelen van digitale factuurverwerking zodat u meteen kunt bepalen of het zinvol is om verder te lezen. Hierna behandelen we achtereenvolgens de werking van digitale factuurverwerking, de functies, software updates en beschikbare koppelingen met boekhoudpakketten.
De afsluitende Quick Scan is een hulpmiddel voor iedereen die zich met de operationele implementatie van digitale factuurverwerking bezighoudt. In drie eenvoudige stappen wordt bepaald welke (kleine) proceswijzigingen een organisatie kan doorvoeren om digitale factuurverwerking met TriFact365 optimaal te benutten.
Digitale factuurverwerking kan flinke tijdwinst opleveren, te weten:
Tijdwinst door |
Toelichting |
Werken in de cloud |
Digitale factuurverwerking gaat veel sneller dan het fysiek ontvangen en verplaatsen van papieren facturen. |
Automatische koppeling KvK |
Door integratie met de KvK kunnen debiteuren en crediteuren stamgegevens automatisch worden gevuld. |
Automatisch boekingsvoorstel |
Zelflerende algoritmen zetten automatisch een boekingsvoorstel gereed. |
PDF splitter |
Toch nog papieren facturen? Leg een stapel facturen op de scanner en verwerk deze bulk PDF via de splitter. |
Digitaal autoriseren en procureren van facturen |
Met goedkeuring via een webapp of mobiele app is fysiek transport van facturen overbodig. |
Automatisch registratie van handelingen per gebruiker |
Per processtap altijd de historie (audit trail) inzichtelijk. Welke gebruiker heeft wat, wanneer uitgevoerd. |
Beperking van handmatige handelingen |
Het aantal handmatige handelingen is geminimaliseerd onder de voorwaarde dat data die uw boekhoudpakket ingaat is gevalideerd door één of meerdere gebruikers. |
Automatische e-mailherinneringen |
Laat TriFact365 automatisch herinneringen versturen. Handmatige herinneringen behoren tot het verleden! |
De volledige white paper biedt tevens inzicht in:
- Kostenbesparing
- Werking
- Functies
- Software updates
- Gekoppelde boekhoudpakketten
- Quick scan
Opvragen Download volledige white paper "Digitale Factuurverwerking Trifact365"...
Over Trifact365 TriFact365 levert sinds 2012 een hypermoderne cloudoplossing voor digitale verwerking van inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnetjes. Onze ruim 1800 klanten zijn bedrijven, non-profit organisaties én accountants. De real-time webapplicatie werkt volledig automatisch met zelflerende algoritmen. Hierdoor kan onze software aangeboden facturen binnen 30 seconden als boekingsvoorstel presenteren. In de markt staan we bekend om de combinatie van hoog gebruiksgemak, eenvoudige implementatie en uitstekende support. Onze tarieven voor digitale factuurverwerking zijn de scherpste van Nederland. |