Software nieuws
Medius en To-Increase sluiten strategisch partnership voor digitale factuurverwerking voor Microsoft Dynamics
Plaatsingsdatum | 04-04-2019 |
Berichtdatum | 4 april 2019 |
Medius, marktleider op het gebied van cloud-gebaseerde digitale factuurverwerkingoplossingen, en To-Increase, ISV (Independent Software Vendor) en leverancier van add-ons voor Microsoft Dynamics, hebben een wereldwijde strategische samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Onderwerp van deze nieuwe samenwerking is de digitale factuurverwerkingoplossing MediusFlow. To-Increase gaat MediusFlow verkopen, implementeren en beheren in samenwerking met haar wereldwijde partnernetwerk. Dit strategische partnerschap vormt voor beide bedrijven een belangrijke mogelijkheid om de huidige groei verder te stimuleren. Door MediusFlow toe te voegen aan het bestaande product portfolio, wordt To-Increase de one-stop-shop voor haar 250 partners wanneer het gaat om het implementeren van kritische bedrijfsapplicaties. Medius zal het wereldwijde partnernetwerk van To-Increase inzetten om het MediusFlow-aanbod uit te breiden naar Dynamics-gebruikers om zo haar marktpositie in het Dynamics-segment verder te versterken. Het partnerschip is het resultaat van een groeiende vraag van klanten naar een digitale factuurverwerkingsoplossing. Na gedegen onderzoek selecteerde To-Increase de best-of-breed cloud-oplossing van MediusFlow omdat het uitgebreide matching en benchmarking mogelijkheden biedt in combinatie met de standaard connector voor Microsoft Dynamics ERP's (365 / AX / NAV) waardoor klanten snel kunnen starten om hun factuurverwerking te digitaliseren. |
Categorie(n) | Branche > Financials, Soort > (Elektronisch) factureren, Soort > Inkoop, E-procurement & Purchase-to-Pay |
Bronvermelding | Medius |
Internet URL | Medius |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Woensdag 14 mei 2025
Praktijkdag Practice management software
Krijg inzicht in visie, ontwikkeling en oplossingen, gericht op "Practice management". Oftewel de backoffice processen van bijv. een accountants- en administratiekantoor. Met functies als: relatiebeheer, dossierbeheer, document management, urenregistratie, declareren c.q. factureren, procesbeheer (met workflow), planning & control, correspondentie, dossiers en documenten.
Met ook aandacht voor ondersteuning door AI.
Meer info en aanmelden.