Softwarepakketten.nl
erp software prodin

Software nieuws

Please lanceert Aybler: alles-in-een platform voor werkgevers

Plaatsingsdatum 14-04-2021
Berichtdatum 14 april 2021

In het kader van haar nieuwe marktpropositie introduceert Please deze maand een nieuw platform dat mkb-ondernemers op een zeer efficiënte en intuïtieve manier ondersteunt bij alle aspecten van het werkgeverschap. Aybler is het eerste digitale platform dat werkgevers in staat stelt alle werkgeverszaken van werving & selectie en onboarding tot urenregistratie en verloning te regelen. Daarnaast biedt Aybler ook opties om de personeelsplanning, werkinstructies én de communicatie met werknemers vorm te geven. Van het Aybler-platform is zowel een desktopversie als app beschikbaar. 

Aybler is ontwikkeld op basis van een uitgebreid onderzoek onder werkgevers. Daaruit kwam naar voren dat veel werkgevers erg veel tijd kwijt zijn aan drie specifieke taken, te weten; het maken van de wekelijkse personeelsplanning, het communiceren met medewerkers en het steeds opnieuw weer uitleggen van standaard werkprocessen op de werkvloer.

Op basis van deze inzichten heeft Please in eigen beheer een app en webportal ontwikkeld waarmee deze taken sterk gedigitaliseerd, vereenvoudigd en geïntegreerd zijn, aldus Financieel directeur Mark Mollen van Please. Mollen: “Veel ondernemers maken hun personeelsplanning in Excel. Zo’n planning wordt vervolgens gemaild of opgehangen op een centrale plek in het bedrijf. Wijzigingen worden heen en weer geappt in de groepsapp en met pen veranderd op dat geprinte A4’tje. Dat is niet alleen extreem tijdrovend, maar ook erg foutgevoelig. Met Aybler maak je in een handomdraai een planning, die je kunt delen met al je medewerkers. Tussentijds aanpassen van de planning gaat net zo gemakkelijk. De communicatie met medewerkers verloopt volledig gestroomlijnd”, aldus Mollen. “Je stuurt medewerkers met één pushbericht de nieuwe planning toe of herinnert ze aan een werkinstructie of training die ze nog moeten volgen in de app.”

Super efficiënt
Voor het werven van nieuwe medewerkers werkt Please met state-of-the-art recruitment software. Mollen: “We hebben deze voor het grootbedrijf ontwikkelde tool als het ware geschikt gemaakt voor de mkb-ondernemer. Sollicitanten worden aan de hand van opdrachten in korte filmpjes gescreend op het bezitten van bepaalde competenties. Komen ze daar doorheen, dan worden ze direct online aan de werkgever voorgesteld. Dat maakt het hele proces super efficiënt.


Categorie(n) Soort > Loon-, salaris- en HRM software, Soort > Planning- en reservering software
Bronvermelding Please
Internet URL Please

Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke nieuwsbrief.

Terug

Seminar RPA en robotic accounting

29 september 2021
Seminar RPA en robotic accounting
Met ook gerelateerde ontwikkelingen, zoals: Artificial intelligence (AI), Elektronisch factureren, Purchase-2-Pay, PSD2, Blockchain en Chatbots.
Meer informatie en deelname...


Kleisteen

Informer Software
 

KING Software


Timewriter


Onerzoeksbureau GBNED