White papers
Thuishulp Heuvelrug maakt personeelsroosters met Checks
Plaatsingsdatum | 09-07-2024 |
Berichtdatum | 9 juli 2024 |
In deze drukke tijd wist Susan Kuipers van Thuishulp Heuvelrug gelukkig even tijd vrij te maken voor een interview over hun ervaringen met Checks. Deze organisatie maakt sinds een aantal maanden gebruik van softwarepakket Checks voor het maken van de personeelsroosters. Thuishulp Heuvelrug is een organisatie die inwoners uit diverse gemeenten in de regio Utrecht Zuidoost met huishoudelijke hulp ondersteunt. Susan is werkzaam als freelance planner bij de organisatie en verantwoordelijk voor het maken van de personeelsplanning, samen met nog een collega. De organisatie werkt veel met freelancers maar heeft ook mensen in loondienst. Waarom hebben jullie voor Checks gekozen? Hoe gebruiken jullie Checks? We maken een jaarrooster in Checks, dat we uitrollen en dan per maand publiceren voor de medewerkers. Onze mensen hebben over het algemeen vaste cliënten maar soms komen er meer uren bij of valt er een cliënt weg. We hebben een roulatierooster gemaakt voor het hele jaar en een apart zomerrooster voor de maanden juli en augustus. Vooral de vakantieplanning is voor ons een uitdaging omdat er dan natuurlijk meerdere hulpen met vakantie gaan. Ik kan wel makkelijk in MyChecks zien we er dan welke dag beschikbaar is en deze persoon dan vervolgens inplannen in Checks. Daarbij hebben we Checks met kleuren ingericht zodat we snel kunnen zien wie er met verlof is en wie de vervanger is bij een bepaalde cliënt. Dit doen we ook met ziekte.’ Is er interactie met medewerkers via de software? Ook kunnen we per werkplek specifieke informatie toevoegen in Checks. Dat is bijvoorbeeld informatie over het werkadres of bijzonderheden over de cliënt zelf. De medewerkers kunnen dit via de ChecksApp inzien.’ Dit laatste is relatief nieuwe functionaliteit in Checks waar alle klanten nu gebruik van kunnen maken. Wat zijn de voordelen van Checks? Hoe gaat de samenwerking met Integral? “Ik zou Checks zeker willen aanbevelen aan andere thuishulporganisaties.” |
Categorie(n) | Branche > Dienstverlening, Soort > Projectmanagement en -planning, Soort > Practice management software (en uren) |
Bronvermelding | Integral |
Internet URL | Integral |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Woensdag 26 maart 2025
Seminar Elektronisch factureren en verwerken van boekingsdocumenten: met EU en ViDA
Met een overview van E-factureren in de EU, ontwikkelingen in Nederland, Boekingsdocumenten verwerken: Zenvoices versus Basecone, ViDA en de overgang van de ICP opgave naar Digital Reporting Requirements (DRR) via E-factureren, impact factuurscenario's en aansluiten op Peppol.
Meer info en aanmelden.