Software nieuws
Verlof aanvragen vanaf de loopband: Decathlon kiest voor moderne HR-app
Plaatsingsdatum | 22-11-2024 |
Berichtdatum | 20 november 2024 |
Internationaal sportmerk Decathlon maakt vanaf 1 januari 2025 gebruik van de app Nmbrs voor hun HR- en payroll-processen. Samen met ruim 1.700 medewerkers gaat de sportwinkel aan de slag met de software. Medewerkers kunnen via de HR-app straks eenvoudig hun verlof aanvragen. Dat kan overal, ook op de loopband tijdens het sporten. Schaalbare HR-software “Decathlon zocht een partner die niet alleen voldoet aan lokale wet- en regelgeving, maar ook efficiënt werkt door handmatige werkzaamheden te verminderen”, legt Decathlons HR Process Leader Rogier Rooda uit. “Voor Decathlon is het belangrijk dat de medewerker centraal staat, de software gebruiksvriendelijk is en de feedback van gebruikers serieus wordt genomen.” |
Categorie(n) | Branche > Accountantskantoren, SAAS, Cloud Computing, Branche > Dienstverlening, Branche > Financials, Branche > Detailhandel & Horeca, Soort > Loon-, salaris- en HRM software |
Bronvermelding | Nmbrs |
Internet URL | Nmbrs |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Woensdag 14 mei 2025
Praktijkdag Practice management software
Krijg inzicht in visie, ontwikkeling en oplossingen, gericht op "Practice management". Oftewel de backoffice processen van een accountants- en administratiekantoor. Met functies als: relatiebeheer, dossierbeheer, document management, urenregistratie, declareren c.q. factureren, procesbeheer (met workflow), planning & control, correspondentie, dossiers en documenten.
Met ook aandacht voor ondersteuning door AI.
Meer info en aanmelden.
Gerelateerde berichten
Up&Go: overstappen naar Nmbrs is nog nooit zo makkelijk geweest [28-10-2024]
Nmbrs Pay: hoe de automatische bankkoppeling jouw werk als accountant verandert [03-09-2024]
Nmbrs: Benieuwd hoe jij tijd bespaart met HR automatisering? [24-04-2024]
Knowledge Assistant van Nmbrs: de nieuwe AI-chatbot voor accountants die vragen van hun klanten beantwoordt [22-08-2023]