Software nieuws
Informer lanceert 24/7 ondersteuning met nieuwe AI-chatbot
Plaatsingsdatum | 03-01-2025 |
Berichtdatum | 3 januari 2025 |
Informer trapt 2025 af met de lancering van Penny: een slimme AI-chatbot waardoor ondernemers nu 24/7 ondersteuning kunnen ontvangen. Vanaf nu is er altijd ondersteuning beschikbaar, ook buiten de reguliere werktijden om. Hiermee zet Informer een belangrijke stap in het verder ontzorgen van ondernemers. Altijd actuele en correcte hulp Geen vervanging, maar een toevoeging op menselijke hulp Positieve feedback na testperiode |
Categorie(n) | Branche > Financials, Robotic (accounting) en AI, Soort > Boekhoudsoftware, SAAS, Cloud Computing, ZZP'ers en klein MKB, Branche > Accountantskantoren |
Bronvermelding | Informer |
Internet URL | Informer |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Woensdag 25 juni 2025
Bijeenkomst Software voor externe verslaggeving, audit en interne rapportage
Met speciaal thema "Software voor fiscale aangifte IB / VPB: van 5 naar 7 aanbieders in 2025". Nieuwe aanbieders stellen zich voor en bestaande aanbieders gaan in op ontwikkeling en innovatie. Open banking maakt het mogelijk om door de bank verkregen transacties van cliënten geautomatiseerd in te zetten binnen de Audit praktijk. De nieuwe XML Auditfile (XAF) 4.0. Interne rapportages en audit met BI. RGS MKB: standaard decimaal rekeningschema met basis voor kengetallen, (externe) rapportages en audits. Wat hebben ViDA en DRR te maken met E-factureren. En het gebruik van AI komt aan de orde.
Meer info en aanmelden.
Gerelateerde berichten
Informer eerste Premium Partner Rabobank [30-07-2024]
Koppeling tussen Nextens en Informer: sneller winstaangifte doen [19-02-2024]
Informer Online past standaard rekeningschema voor ANBI-stichtingen toe [08-02-2024]
Informer en Rabobank lanceren de functie Betaalverzoek in het boekhoudprogramma [20-12-2023]
Informer eerste boekhoudpakket met Passkeys: nog veiliger inloggen [13-11-2023]