White papers
New Vision Groep: van zes verschillende systemen naar een centrale documentopslag
Plaatsingsdatum | 29-03-2025 |
Berichtdatum | Maart 2025 |
Met 900 klanten, 30 specialisten en 6 verschillende diensten moet je je documenthuishouding goed op orde hebben. Toch werkte New Vision Groep met wel zes verschillende systemen voor het opslaan en delen van documenten. Erik Gooijer, directeur en medeoprichter van New Vision Groep, vertelt hoe ze met de Document Hub eindelijk alles onder één dak hebben gebracht. Van mkb tot non-profit Naast het samenstellen en controleren van jaarrekeningen nemen we voor veel klanten de complete HR-, verloning-, administratie- of IT-afdeling over. Onze mensen zijn vaak op locatie bij klanten te vinden – daar kunnen we het beste sparren over uitdagingen en direct ondersteuning bieden. Door die persoonlijke aanpak zijn we in de afgelopen jaren flink gegroeid, naar 900 klanten.” Persoonlijk contact, versnipperde systemen Alles in één systeem Nu uploaden klanten alles direct in de Document Hub. Ze zien zelf wat er nog moet gebeuren via het stoplichtsysteem: rood betekent dat er nog iets mist, groen dat alles compleet is. Dat scheelt ons enorm veel tijd in het uitvragen en monitoren. De klant heeft zelf het overzicht én de verantwoordelijkheid en wij kunnen ons focussen op ons werk.” Gecentraliseerd op één plek Sinds 1 januari heeft ons hele kantoor toegang en we zijn nog steeds aan het fine-tunen, maar het werkt nu al ontzettend fijn. Alle documenten staan centraal, we kunnen veilig bestanden delen met klanten en er is complete transparantie over wat we opvragen en waarom.” Efficiënter werken met korte lijnen New Vision Groep |
Categorie(n) | Branche > Accountantskantoren, Audit, dossierbeheer en data analyse, Soort > Documentbeheer en dossierbeheer, Soort > Practice management software (en uren) |
Bronvermelding | Qwoater |
Internet URL | Qwoater |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.