White papers
Eenvoudig en gestructureerd de jaarrekening opstellen met Visma eAccounting Online Samenstel-Assistent
Plaatsingsdatum | 07-04-2025 |
Berichtdatum | 7 april 2025 |
Paper door eAcccounting by Visma Voor veel accountants is het samenstellen van een jaarrekening een tijdrovend proces. Handmatige controles, losse notities en het voortdurend schakelen tussen verschillende tools maken het werk niet altijd even eenvoudig en foutgevoelig. Tegelijkertijd is nauwkeurigheid essentieel. De boekhouding moet volledig en juist worden afgesloten. Met de Online Samenstel-Assistent (OSA) maken we dit proces voor jou als accountant makkelijker. In dit blog lees je meer over de rol van de OSA voor jouw accountantskantoor. Eenvoudig de jaarrekening opstellen Minder handmatig werk, meer controle Met de Online Samenstel-Assistent kan je direct vanuit je boekhouding de jaarrekening genereren. Importeren en exporteren is nu verleden tijd. De gehele boekhouding van eAccounting is naadloos geïntegreerd. Je kan vanuit ieder pakket, en met één druk op de knop, een complete jaarrekening genereren. Het sluitstuk van je boekhouding. Persoonlijk, uniform en in een handomdraai Premium functies in eAccounting Het opstellen van de jaarrekening is de eerste functie die onder het premium model valt. In de loop van de tijd wordt het Online Samenstel-Assistant Premium model steeds verder uitgebreid met handige tools om de administraties van je klanten nog makkelijker en efficiënter bij te houden. We houden je op de hoogte. Klaar om samenstellen opnieuw uit te vinden? |
Categorie(n) | Branche > Accountantskantoren, Audit, dossierbeheer en data analyse, Branche > Financials, Soort > Externe verslaggeving |
Bronvermelding | eAccounting by Visma |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Woensdag 14 mei 2025
Praktijkdag Practice management software
Krijg inzicht in visie, ontwikkeling en oplossingen, gericht op "Practice management". Oftewel de backoffice processen van bijv. een accountants- en administratiekantoor. Met functies als: relatiebeheer, dossierbeheer, document management, urenregistratie, declareren c.q. factureren, procesbeheer (met workflow), planning & control, correspondentie, dossiers en documenten.
Met ook aandacht voor ondersteuning door AI.
Meer info en aanmelden.