White papers
Snel schakelen tussen klanten? Zo doet Administratiekantoor Swart dat
| Plaatsingsdatum | 28-07-2025 |
| Berichtdatum | Juli 2025 |
Administratiekantoor Swart is een kleinschalig, maar drukbezet kantoor met veel klanten. Patty Swart doet tegenwoordig alles zelf. Dankzij de ondersteuning van Visma eAccounting houdt ze niet alleen grip op de cijfers, maar ook tijd over voor wat zij het belangrijkst vindt: persoonlijke aandacht voor haar klanten. Zo maakt ze het zichzelf én haar klanten zo gemakkelijk mogelijk. Administratiekantoor Swart is een kantoor waarbij persoonlijk klantcontact hoog in het vaandel staat. “Naast je administratieve taak is het belangrijk om te weten hoe het met de ondernemer zelf gaat. Persoonlijke omstandigheden hebben veel invloed op de gehele bedrijfsvoering. Op sommige momenten, bijvoorbeeld bij ziekte, weet je dat de ondernemer op een andere manier ondersteuning nodig heeft. De aandacht gaat naar een ander onderdeel van het leven, maar ze hebben wel inkomen nodig en het bedrijf moet verder kunnen als alles beter is. Daarnaast staan mensen in verschillende fasen van hun onderneming. Ik heb jongere mensen die met de meest fantastische ideeën binnenkomen en het is heel leuk om ze te helpen dat op te starten. Andere ondernemers staan juist klaar voor hun pensioen. Dat maakt het voor ons heel leuk en divers,” vertelt Patty. “Administratie en advies zijn niet meer los van elkaar te zien.” - Patty Swart Mosterd na de maaltijd Voordat de administratie gedigitaliseerd werd, was advies vaak mosterd na de maaltijd. Na een kwartaal, of zelfs na een jaar, kreeg je de administratie aangeleverd en had je geen invloed meer op de cijfers of de onderneming. “In april kreeg ik een doos met bonnetjes over het eerste kwartaal en op het moment dat ik dat verwerkt had was het alweer mei. Voor ik dan advies kon geven was het eerste halfjaar voorbij. Advies kan nu direct.” Zo makkelijk mogelijk Geen losse papieren en mapjes meer, alles in één dossier Patty is heel duidelijk in wat ze wil en verwacht. Met veel klanten is tijdwinst een must en met eAccounting heeft ze alles in één omgeving. “Ik wil geen verstrooide boekhouding met allemaal verschillende software, maar alles centraal op één plek. Ik wil het mezelf zo makkelijk mogelijk maken en niet steeds schakelen van het ene naar het andere boekhoudprogramma.” Een tevreden klant krijg je door de dienstverlening die je geeft, maar ook door de software waarmee je werkt. Samenwerken met tevreden klanten Benieuwd hoe eenvoudig Visma eAccounting écht kan zijn? Vraag dan een virtuele rondleiding aan op een moment dat jou past. |
| Categorie(n) | Soort > Boekhoudsoftware, Soort > Practice management software (en uren), Branche > Accountantskantoren, Soort > Documentbeheer en dossierbeheer, ZZP'ers en klein MKB |
| Bronvermelding | eAccounting by Visma |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Gerelateerde berichten
Eenvoudig en gestructureerd de jaarrekening opstellen met Visma eAccounting Online Samenstel-Assistent [07-04-2025]