Softwarepakketten.nl

Software nieuws

SAP introduceert C/4HANA voor revolutie in CRM

Plaatsingsdatum 26-06-2018
Berichtdatum 26 juni 2018

SAP lanceert de nieuwe productsuite C/4HANA om customer relationship management te moderniseren. Met deze suite wordt het voor bedrijven mogelijk om het gehele CRM vanuit een centraal punt te managen en een 360-graden klantbeeld te verkrijgen. De oplossing brengt klantdata, machine learning technologieën en microservices samen om zo real-time customer engagement aan te sturen op alle systemen. Hiermee kan een bedrijf excelleren in een economie waarin producten steeds vaker services worden.

SAP C/4HANA helpt bedrijven om hun front office opnieuw vorm te geven en de klant centraal te zetten in ieder proces. Waar eerdere CRM-systemen nog met name om sales draaiden, wordt de focus met deze suite verlegd naar de klant. SAP C/4HANA is een in-memory customer experience suite met geïntegreerde oplossingen voor het managen van klantrelaties in sales, service, marketing en commerce kanalen. Daarnaast werken verschillende onderdelen in een CRM-systeem momenteel vaak nog geïsoleerd van elkaar. De combinatie van deze onderdelen geeft juist meerwaarde aan de klant en hun gepersonaliseerde reis en biedt een transformatie in de CRM-wereld: klanten staan in het middelpunt van een organisatie.

De suite bestaat uit vijf verschillende cloudoplossingen: SAP Marketing Cloud, SAP Sales Cloud, SAP Service Cloud, SAP Commerce Cloud en SAP Customer Data Cloud. Deze cloudoplossingen worden gecombineerd met de ERP-suite SAP S/4HANA en worden aangestuurd door Artificial Intelligence. De reeds bestaande cloudoplossingen hebben een uitgebreide update gekregen voor dit nieuwe portfolio.

 

Categorie(n) Branche > Financials, Soort > CRM (relatiebeheer) en Marketing , Robotic (accounting)
Bronvermelding SAP
Internet URL http://www.sap.com

Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke nieuwsbrief.

Terug


Onerzoeksbureau GBNED