Softwarepakketten.nl
BCS HR Software
EXACT Software
VISMA E-accounting
E-boekhouden

Software nieuws

Nieuwe mogelijkheden van Oracle Fusion Cloud Application Suite optimaliseren de supply chain-planning

Plaatsingsdatum 20-04-2023
Berichtdatum 20 april 2023

Om organisaties te helpen meer te bereiken met minder, introduceert Oracle een aantal nieuwe mogelijkheden in Oracle Fusion Cloud Applications Suite die klanten helpen hun supply chain-planning te versnellen, de operationele efficiëntie te verhogen en de financiële nauwkeurigheid te verbeteren. De updates omvatten nieuwe functies voor planning, prijsbepaling op basis van gebruik en kortingsbeheer in Oracle Fusion Cloud Supply Chain and Manufacturing (SCM), evenals verbeterde QTC-processen (Quote-to-Cash) in Oracle Fusion Applications.

Veel organisaties worstelen met niet-verbonden systemen waarvoor complexe en dure integraties nodig zijn, wat leidt tot vertraagde bedrijfsprocessen en een negatief effect op de financiële nauwkeurigheid en winstgevendheid. Om deze uitdagingen het hoofd te bieden en sneller nauwkeurige inzichten te verkrijgen, hebben organisaties een geïntegreerd platform nodig waar supply chain-processen kunnen worden aangestuurd door AI en automatisering.

Nieuwe updates voor de supply chain in Oracle Fusion Applications Suite zijn onder meer:

  • Nieuwe doorlooptijdschattingen op basis van AI in Oracle Supply Chain Planning: helpt klanten de nauwkeurigheid van veronderstelde doorlooptijden te verbeteren door machine learning te gebruiken voor het toepassen van correcties op basis van de daadwerkelijke prestaties. De nieuwe functie, die is geïntegreerd in de Planning Advisor van Oracle Supply Chain Planning, kan de efficiëntie en resultaten van de supply chain-planning verbeteren door trends en afwijkingen in de doorlooptijden en de potentiële impact hiervan te identificeren, en suggesties te doen voor te prioriteren acties en oplossingen.
      
  • Verbeterd QTC-proces (Quote-to-Cash) in Oracle Fusion Applications: hiermee kunnen klanten abonnementsorkestratie en gebruiksclassificaties centraliseren, voldoen aan boekhoudvereisten, bestelbeheer verbeteren, kosten en marktintroductietijd verlagen en een naadloze klantervaring bieden. Met de geïntegreerde oplossing waarmee Abonnementsbeheer (CX), Prijs en offerte configureren (CX), Bestelbeheer (SCM) en Financiën (ERP) worden verbonden, kunnen klanten efficiënter offertes opstellen voor bestellingen (voor zowel fysieke goederen, abonnementen als services), bestellingen registreren en afhandelen, en de omzet boekhoudkundig verantwoorden.
      
  • Nieuwe mogelijkheden voor kortingsbeheer in Oracle Channel Revenue Management: hiermee kunnen klanten hun kortingsprogramma's stroomlijnen, de nauwkeurigheid van hun kortingsboekhouding verbeteren, en beter inzicht krijgen in programmaprestaties. Met de nieuwe functies van Oracle Channel Revenue Management wordt het kortingsbeheerproces geautomatiseerd, van de berekening van kortingen tot de boekhoudkundige vereffening, waardoor de nauwkeurigheid van betalingsgegevens wordt verbeterd, de beheerkosten worden verlaagd en geboden kortingen aan klanten sneller kunnen worden verrekend.
      
Categorie(n) Soort > Inkoop, E-procurement & Purchase-to-Pay, Branche > Financials
Bronvermelding Oracle
Internet URL Oracle

Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke nieuwsbrief.

Terug


Onerzoeksbureau GBNED