Software nieuws
AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o: vloeiender gesprek met klantenservice chatbot
Plaatsingsdatum | 16-05-2024 |
Berichtdatum | 16 mei 2024 |
AI-startup Watermelon implementeert vandaag GPT-4o in hun chatbots. Met deze update verbetert het taalbegrip en worden de reacties van klantenservice chatbots beter afgestemd op de context van het gesprek. De nieuwe versie van ChatGPT is afgelopen dinsdag aangekondigd door OpenAI. De veranderingen die doorgevoerd worden in klantenservice chatbots:
Chatbot trainen |
Categorie(n) | Soort > CRM (relatiebeheer) en Marketing , ICT Innovatie, Robotic (accounting) en AI |
Bronvermelding | Watermelon |
Internet URL | Watermelon |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Woensdag 14 mei 2025
Praktijkdag Practice management software
Krijg inzicht in visie, ontwikkeling en oplossingen, gericht op "Practice management". Oftewel de backoffice processen van bijv. een accountants- en administratiekantoor. Met functies als: relatiebeheer, dossierbeheer, document management, urenregistratie, declareren c.q. factureren, procesbeheer (met workflow), planning & control, correspondentie, dossiers en documenten.
Met ook aandacht voor ondersteuning door AI.
Meer info en aanmelden.
Gerelateerde berichten
Watermelon introduceert Vision: AI-chatbots begrijpen nu ook afbeeldingen [12-08-2024]