Software nieuws
AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o: vloeiender gesprek met klantenservice chatbot
Plaatsingsdatum | 16-05-2024 |
Berichtdatum | 16 mei 2024 |
AI-startup Watermelon implementeert vandaag GPT-4o in hun chatbots. Met deze update verbetert het taalbegrip en worden de reacties van klantenservice chatbots beter afgestemd op de context van het gesprek. De nieuwe versie van ChatGPT is afgelopen dinsdag aangekondigd door OpenAI. De veranderingen die doorgevoerd worden in klantenservice chatbots:
Chatbot trainen |
Categorie(n) | Soort > CRM (relatiebeheer) en Marketing , ICT Innovatie, Robotic (accounting) en AI |
Bronvermelding | Watermelon |
Internet URL | Watermelon |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Woensdag 26 maart 2025
Seminar Elektronisch factureren en verwerken van boekingsdocumenten: met EU en ViDA
Met een overview van E-factureren in de EU, ontwikkelingen in Nederland, Boekingsdocumenten verwerken: Zenvoices versus Basecone, ViDA en de overgang van de ICP opgave naar Digital Reporting Requirements (DRR) via E-factureren, impact factuurscenario's en aansluiten op Peppol.
Meer info en aanmelden.
Gerelateerde berichten
Watermelon introduceert Vision: AI-chatbots begrijpen nu ook afbeeldingen [12-08-2024]