Software nieuws
Watermelon introduceert Vision: AI-chatbots begrijpen nu ook afbeeldingen
Plaatsingsdatum | 12-08-2024 |
Berichtdatum | 12 augustus 2024 |
AI-chatbot aanbieder Watermelon lanceert vandaag ‘Vision’, een nieuwe functie binnen hun AI-klantenservicesysteem. Vision stelt AI-chatbots in staat om afbeeldingen te herkennen en te interpreteren, wat de kwaliteit van geautomatiseerde klantenservice gesprekken aanzienlijk verbetert. Vision is ontwikkeld om AI-chatbots in staat te stellen afbeeldingen te analyseren en direct te antwoorden op vragen die betrekking hebben op die beelden. Deze feature biedt praktische toepassingen in diverse sectoren. “Denk bijvoorbeeld aan een dierenarts die een foto van een plekje op de huid van een huisdier ontvangt, of aan een technisch bedrijf dat op basis van een foto kan bepalen welk soort reparatie nodig is. Door Vision kunnen chatbots nu meer vragen beantwoorden, wanneer beeldmateriaal cruciaal is om tot een oplossing te komen”, legt Alexander Wijninga, CEO en oprichter van Watermelon, uit. |
Categorie(n) | ICT Innovatie, Soort > CRM (relatiebeheer) en Marketing , Robotic (accounting) en AI |
Bronvermelding | Watermelon |
Internet URL | Watermelon |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
11 december 2024
RGS MKB praktijkdag
Met o.a implementatie van RGS MKB decimaal rekeningschema, kengetallen, rapportages, rgs burgstaat, rgs ready, versiebeheer en nieuwe boekingsdimensies. Speciaal aandacht voor het nieuwe rapport "Boekhoudsoftware en ondersteuning van BTW".
Meer info en aanmelden.
Gerelateerde berichten
AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o: vloeiender gesprek met klantenservice chatbot [16-05-2024]