Software nieuws
Informer lanceert 24/7 ondersteuning met nieuwe AI-chatbot
Plaatsingsdatum | 03-01-2025 |
Berichtdatum | 3 januari 2025 |
Informer trapt 2025 af met de lancering van Penny: een slimme AI-chatbot waardoor ondernemers nu 24/7 ondersteuning kunnen ontvangen. Vanaf nu is er altijd ondersteuning beschikbaar, ook buiten de reguliere werktijden om. Hiermee zet Informer een belangrijke stap in het verder ontzorgen van ondernemers. Altijd actuele en correcte hulp Geen vervanging, maar een toevoeging op menselijke hulp Positieve feedback na testperiode |
Categorie(n) | Branche > Financials, Robotic (accounting) en AI, Soort > Boekhoudsoftware, SAAS, Cloud Computing, ZZP'ers en klein MKB, Branche > Accountantskantoren |
Bronvermelding | Informer |
Internet URL | Informer |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Woensdag 14 mei 2025
Praktijkdag Practice management software
Krijg inzicht in visie, ontwikkeling en oplossingen, gericht op "Practice management". Oftewel de backoffice processen van bijv. een accountants- en administratiekantoor. Met functies als: relatiebeheer, dossierbeheer, document management, urenregistratie, declareren c.q. factureren, procesbeheer (met workflow), planning & control, correspondentie, dossiers en documenten.
Met ook aandacht voor ondersteuning door AI.
Meer info en aanmelden.
Gerelateerde berichten
Informer eerste Premium Partner Rabobank [30-07-2024]
Koppeling tussen Nextens en Informer: sneller winstaangifte doen [19-02-2024]
Informer Online past standaard rekeningschema voor ANBI-stichtingen toe [08-02-2024]
Informer en Rabobank lanceren de functie Betaalverzoek in het boekhoudprogramma [20-12-2023]
Informer eerste boekhoudpakket met Passkeys: nog veiliger inloggen [13-11-2023]