Softwarepakketten.nl
erp software prodin

Raadplegen pakketgegevens

Branche ZZP'ers en klein MKB > Raadplegen pakketten > Raadplegen pakketgegevens

Datum bijgewerkt 12-01-2021
Pakket BaseNet Advocatuur
Omschrijving Dossier- en Relatiebeheer, urenregistratie, administratie
Leverancier BaseNet
Detailinformatie leverancier...
Website BaseNet Advocatuur
Kosten
Taal pakket NED
Waardering pakket Positief Negatief Aantal stemmen [ 1 ] / Waardering gemiddeld [ 7.00 ]
Geef uw waardering over dit pakket...
 
Besturings systemen Browser (webbased), LINUX , Macintosh os, Microsoft Windows
Databases Microsoft SQL-server, MySQL
Pakketsoorten - Boekhoudsoftware, - Declaraties en urenregistratie, - Digitaal dossierbeheer, - Financieel / Juridisch, - Practice management software, - Relatiebeheer (CRM), - Tijdregistratiesoftware. en toegangscontrole, - Urenadministratie
Branches Dienstverlening commercieel > Algemeen, - Adviesbureaus en consultants, - Advocatuur
 
Voor bedrijfsgrootte  
Multi-user
Klein (MKB) (1-5 gebruikers)
Midden (MKB) (5-50 gebruikers)
Groot (>50 gebruikers)
Internationaal
 
Installatiemodel  
Lokaal uitleg
SAAS uitleg Alleen een computer met internet nodig!
Via terminal server uitleg
Webbased uitleg
 
Branchegericht

Modules pakket
Smartphone koppeling (App)
Specifieke App beschikbaar voor Apple (iPhone, iPad) en Android toestellen.
Incassomodule
Volledige module welke specifiek is ingericht voor de incassopraktijk. Renteberekeningen, aanmaningen, dagvaardingen allen standaard aanwezig. Goede opvolging door middel van workflows.
Clientenportaal
Mogelijkheid om cliënten inzage te geven in de voortgang van een dossier.
Administratie
Er is een losse financiele administratie geintegreerd in het pakket. Dit is een optionele module. Ook kan er gekozen worden voor een export naar Exact.
Roladministratie
De roladministratie is geintegreerd in het pakket. Hiervoor hoeven geen extra kosten te worden betaald.
Insolventie module
Insolventiepraktijken kunnen optioneel gebruik maken van de insolventiemodule.

Profiel pakket
Met de oplossing van Basenet kunt u op elke gewenste locatie (ASP) beschikken over al uw gegevens als e-mail, brieven, relaties, administratie, etc. De speciale stopwatch zorgt voor een effectieve urenregistratie. De PDA koppeling zorgt ervoor dat u uw agenda, taken en uw rol kunt synchroniseren met het pakket. Al uw collega's kunnen uw agenda inzien, uw secetaresse plande nooit zo makkelijk een afspraak.
Mogelijkheden:
-Relatiebeheer
-Correspondentie (brieven, e-mail, sms)
-Dossieradministratie
-Roladministratie
-Urenregistratie (+ stopwatch!)
-Agenda (persoonlijk en groepsagenda + herhaalafspraken)
-Taken (+ taken toewijzen aan collega's)
-Workflows
-Facturatie (+ toevoegingen, voorschotten, verschotten)
-Mailings versturen (houd al u relaties op de hoogte, met een gepresonaliseerd bericht)
-CMS (Content Management System)
-Complete financiele administratie met koppeling naar Exact (voor bijv. uw accountant)
-KlantenIntranet (uw clienten kunnen de voortgang van hun dossier online bekijken, mits gewenst)
-Gescande documenten eenvoudig archiveren
-een laag tarief verder geen kosten noch omkijken naar uw automatisering, dat regelt BaseNet allemaal(back-ups, updates, onderhoud, etc.)


Onerzoeksbureau GBNED