Softwarepakketten.nl
BCS HR Software
EXACT Software
VISMA E-accounting
E-boekhouden

Raadplegen pakketgegevens

Datum bijgewerkt 22-12-2023
Pakket Mobile Service Cloud
Omschrijving Software voor Klantenservice, Helpdesk, Customer Support, Customer Care, Chatbot
Leverancier CM.com
Detailinformatie leverancier...
Website Mobile Service Cloud
Prijsmodel Prijs per maand
Taal pakket NL, EN
Waardering pakket Positief Negatief Geef als eerste uw mening over dit pakket...
 
Besturings systemen Browser (webbased)
Pakketsoorten - E-Business
- Helpdesk toepassingen
- Marketing
Branches
 
Voor bedrijfsgrootte  
Klein (MKB) (1-5 gebruikers)
Midden (MKB) (5-50 gebruikers)
Groot (>50 gebruikers)
Internationaal
 
Installatiemodel  
Lokaal uitleg
SAAS uitleg
Via terminal server uitleg
Webbased uitleg

Modules pakket
Scripted Chatbot
Verminder de druk op je customer care team door repetitieve taken te automatiseren. Laat onze chatbots alle terugkerende taken afhandelen, zodat je medewerkers zich kunnen concentreren op de gesprekken die er echt toe doen. Geef het gesprek door aan een customer care agent als het gesprek te complex wordt.
Customer Contact
Onze Customer Contact tool biedt een intuïtief dashboard waar je meteen mee aan de slag kunt zonder dat je daar development skills voor nodig hebt. Customer Contact is speciaal ontworpen om de druk op de klantenservice te verlagen.

Profiel pakket
Met Mobile Service Cloud heb je toegang tot alle kanalen en tools om je klantenservice naar het hoogst mogelijke niveau te tillen. Ons uitgebreide dashboard minimaliseert de druk op klantenservices, terwijl onze je de NPS score en ROI kunt optimaliseren. Communiceer met je klanten via hun favoriete berichtenkanaal zoals WhatsApp, Apple Business Chat, Facebook Messenger, Viber, Telegram, Twitter, SMS en beheer alle gesprekken in één eenvoudig te gebruiken dashboard. Onze Customer Contact tool biedt een intuïtief dashboard waar je meteen mee aan de slag kunt zonder dat je daar development skills voor nodig hebt. Customer Contact is speciaal ontworpen om de druk op de klantenservice te verlagen. Verminder daarnaast de druk op je customer care team door repetitieve taken te automatiseren. Laat onze chatbots alle terugkerende taken afhandelen, zodat je medewerkers zich kunnen concentreren op de gesprekken die er echt toe doen. Geef het gesprek door aan een customer care agent als het gesprek te complex wordt.


Onerzoeksbureau GBNED