Softwarepakketten.nl

Raadplegen pakketgegevens

Accountants- en adm.kantoren > Raadplegen pakketten > Raadplegen pakketgegevens

Mijn Kantoor

Datum bijgewerkt 01-03-2020
Pakket Mijn Kantoor
Omschrijving Cloud ERP platform voor de accountancy
Leverancier Mijn Kantoor
Detailinformatie leverancier...
Website leverancier http://www.mijnkantoorapp.nl
Producent pakket Mijn Kantoor NL
Versie pakket 1.8.3
Prijsindicatie
Kosten onderhoud Geen
Minimale contractduur 12 maanden
Opzegtermijn 1 maand
Taal pakket NL
Taal handleiding NL
Waardering pakket Positief Negatief Geef als eerste uw mening over dit pakket...
 
Besturings systemen Browser (webbased)
Databases Microsoft SQL-server
Pakketsoorten - Practice management software, - Relatiebeheer (CRM), - Internet Portal software
Branches - Accountants- en adm.kantoren
 
Voor bedrijfsgrootte  
Multi-user
Klein (MKB) (1-5 gebruikers)
Midden (MKB) (5-50 gebruikers)
Groot (>50 gebruikers)
Internationaal
 
Installatiemodel  
Lokaal uitleg
SAAS uitleg Eenvoudig zelf starten op basis van abonnement
Via terminal server uitleg
Webbased uitleg
 
Klanten  
In Nederland sinds 2018
Aantal klanten binnenland 50
In Buitenland sinds nvt
Aantal klanten buitenland nvt
Branchegericht
Via dealers
 
Escrow overeenkomst
Demoversie
OpenSource
Gebruikersgroep

Modules pakket
modules
CRM, Dossier, Taken, Workflows, Terugbellen, Single Signon, SBR inbox, Berichten.

Profiel pakket
Mijn Kantoor levert een CRM en ERP cloud platform met een architectuur die er op is gericht om klanten van het accountantskantoor excellente dienstverlening te bieden. Het koppelt en integreert met accountancy applicaties op het gebied van administratie, loonverwerking, fiscale aangiften of dossier. Het CRM is geïntegreerd met de klant- en teamcommunicatie, klant processen, taken en het online dossier. Kwaliteit wordt op het platform gefaciliteerd en gestimuleerd door bewerkbare templates voor werkprocessen, checklisten en communicatie. Klanten van het kantoor kunnen eenvoudig ondertekenen, accorderen, communiceren of gegevens aanleveren. Mijn Kantoor is gebouwd voor accountants en door accountants. Het platform borgt compliance met betrekking tot de WWFT, klant acceptatie, NV COS en de AVG. Met het platform geeft een kantoor inzicht en overzicht over zijn producten en diensten, de oplevertermijnen, aan te leveren zaken en voortgang vanuit 1 user interfa ce voor klanten en medewerkers inclusief een mobiele app.


Onerzoeksbureau GBNED