Softwarepakketten.nl
BCS HR Software
EXACT Software
VISMA E-accounting
E-boekhouden

Raadplegen pakketgegevens

Advocatuur > Raadplegen pakketten > Raadplegen pakketgegevens

Datum bijgewerkt 21-12-2023
Pakket FORTUNA
Omschrijving advocaten software
Leverancier NEXTlegal
Detailinformatie leverancier...
Website FORTUNA
Prijsmodel
Taal pakket NED
Waardering pakket Positief Negatief Geef als eerste uw mening over dit pakket...
 
Besturings systemen Microsoft Windows
Pakketsoorten - Boekhoudsoftware
- Declaraties en urenregistratie
- Digitaal dossierbeheer
- Financieel / Juridisch
- Practice management software
Branches - Advocatuur
 
Voor bedrijfsgrootte  
Klein (MKB) (1-5 gebruikers)
Midden (MKB) (5-50 gebruikers)
Groot (>50 gebruikers)
Internationaal
 
Installatiemodel  
Lokaal uitleg
SAAS uitleg
Via terminal server uitleg
Webbased uitleg
 
Branchegericht

Modules pakket
scanmodule
Met de scanmodule worden binnengekomen documenten rechtstreeks aan het dossier gekoppeld zodat u een compleet digitaal dossier krijgt. Door ook de binnegekomen facturen voro verschotten direct in de urenstaten van de advocaat op te nemen bij het betreffende dossier, krijgt de advocaat meer inzage in de financiele staat van het dossier
klantenportaal
Het aan een klant van het advocatentkantoor ter beschikking stellen van correspondentie, openstaande facturen en onderhanden werk via het internet. De klant krijgt een inlogcode en wachtwoord en kan zijn eigen dossier inzien. Het advocatenkantoor kan zelf aangeven wat de klant te zien krijgt.
modules
Geintegreerd systeem. Standaard aanwezig: relatie beheer (CRM), dossieradministratie, urenregistratie, declareren, digitaal dossier (geintegreerd met Outlook voor vastlegging
e-mailverkeer), financiele admnistratie, telebankieren, roladministratie,
agendabeheer, kennissysteem.

Profiel pakket
FORTUNA is geintegreerde advocatensoftware die alle werkzaamheden van advocatenkantoren ondersteunt. FORTUNA bestaat uit financiele administratie, relatiebeheer (CRM), intern kennissysteem, dossieradministratie, declaratiesysteem, tijdschrijven en uitgebreide managementrapportage.
Het e-mailverkeer is volledig geintegreerd in de correspondentiemodule. Door ingekomen correspondentie te scannen beschikt de advocaat over een compleet digitaal dossier. Met FORTUNA kan een advocatenkantoor werken met meerdere administraties en meerdere vestigingen. Met server of Citrix kan met meerdere vestigingen op een centrale database gewerkt worden. Vanuit thuis of iedere andere willekeurige locatie kan de advocaat inloggen in FORTUNA.
Onze klanten melden binnen een jaar een significante efficiencyverbetering. Zowel een grote als kleine advocatenpraktijk werkt beter met FORTUNA.
FORTUNA groeit op aangeven van advocaten met pragmatische aanvullingen. In de juridische branche is FORTUNA een begrip.


Onerzoeksbureau GBNED