ICT Accountancy Jaarcongres
Algemeen | Onderzoek | Award | Programma | Informatiemarkt | Contact
ICT Accountancy kent tevens een jaarlijks terugkerend (najaars)congres voor accountants- en administratiekantoren. Dit congres is een initiatief van onderzoeksbureau GBNED en NOVAK.
Uitgesteld voor onbepaalde tijd vanwege Corona
Komende keer wordt voor het 19e jaar op rij het ICT Accountancy Jaarcongres gehouden met als thema dit keer "Administreren anno 2020".
Met aandacht voor actuele ICT ontwikkelingen voor het accountants- en administratiekantoor. Met ditmaal speciaal aandacht voor boekhoud- en daaraan gerelateerde software anno 2020.
Met onder andere:
Voor wie bestemd?
Accountants-, administratiekantoren en andere geïnteresseerden die geïnformeerd willen worden over de laatste stand van zaken op het gebied van ICT voor de accountancy.
Locatie
Congres- en vergadercentrum EXPO Hoevelaken
(Euretco)
Koninginneweg 1
3871 JZ Hoevelaken
(gratis parkeren op eigen terrein).
Informatiemarkt
Op de informatiemarkt zijn leveranciers van ICT diensten en producten aanwezig. Het congres zelf is volledig objectief en onafhankelijk zonder de mogelijkheid van sponsoring van (parallel)sessies door leveranciers.
Kosten
De kosten voor het bijwonen van het congres bedragen 175 euro per persoon, inclusief koffie/thee en een broodjeslunch. Leden van NOVAK, NOAB en de BSPD betalen een gereduceerd tarief van 150 euro. Onderwijsdocenten en voltijd dagstudenten hebben gratis toegang. Genoemde tarieven zijn excl. BTW.
Programma en inschrijven
Naar programma en inschrijven...
Terugblik vorige jaren
- Terugblik Jaarcongres ICT Accountancy 2019
- Terugblik Jaarcongres ICT Accountancy 2018
- Terugblik Jaarcongres ICT Accountancy 2017
- Terugblik Jaarcongres ICT Accountancy 2016
- Terugblik Jaarcongres ICT Accountancy 2015
- Terugblik Jaarcongres ICT Accountancy 2014
- Terugblik Jaarcongres ICT Accountancy 2013
TWEETS over het ICT Accountancy Jaarcongres en praktijkdagen |
Programma en inschrijven
Er is sprake van een dagvullend programma met lezingen, demo's en een informatiemarkt.
Naar programma en inschrijven...