Softwarepakketten.nl
BCS HR Software
EXACT Software
VISMA E-accounting
E-boekhouden

Software nieuws

AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o: vloeiender gesprek met klantenservice chatbot

Plaatsingsdatum 16-05-2024
Berichtdatum 16 mei 2024

AI-startup Watermelon implementeert vandaag GPT-4o in hun chatbots. Met deze update verbetert het taalbegrip en worden de reacties van klantenservice chatbots beter afgestemd op de context van het gesprek. De nieuwe versie van ChatGPT is afgelopen dinsdag aangekondigd door OpenAI.

De veranderingen die doorgevoerd worden in klantenservice chatbots:

  • De reactiesnelheid van de chatbots versnelt.
  • Verbeterde redeneer- en rekenvaardigheden.
  • De chatbot houdt meer rekening met de context van het gesprek, hierdoor worden eerder gemaakte fouten flink verminderd.  

Chatbot trainen
De nieuwe update heeft ook effect op het instellen van een chatbot. GPT-4o luistert beter naar instructies en de gegeven input. De chatbot kan hierdoor sneller en met minder moeite gebouwd worden. 
  

Categorie(n) Soort > CRM (relatiebeheer) en Marketing , ICT Innovatie, Robotic (accounting) en AI, Tech startups
Bronvermelding Watermelon
Internet URL https://watermelon.ai/nl/


Onerzoeksbureau GBNED