Software nieuws
AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o: vloeiender gesprek met klantenservice chatbot
Plaatsingsdatum | 16-05-2024 |
Berichtdatum | 16 mei 2024 |
AI-startup Watermelon implementeert vandaag GPT-4o in hun chatbots. Met deze update verbetert het taalbegrip en worden de reacties van klantenservice chatbots beter afgestemd op de context van het gesprek. De nieuwe versie van ChatGPT is afgelopen dinsdag aangekondigd door OpenAI. De veranderingen die doorgevoerd worden in klantenservice chatbots:
Chatbot trainen |
Categorie(n) | Soort > CRM (relatiebeheer) en Marketing , ICT Innovatie, Robotic (accounting) en AI |
Bronvermelding | Watermelon |
Internet URL | Watermelon |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Woensdag 8 oktober 2025
Bijeenkomst Software voor externe verslaggeving, audit en interne rapportage
Met speciaal thema "Software voor fiscale aangifte IB / VPB: van 5 naar 7 aanbieders in 2025". Nieuwe aanbieders stellen zich voor en bestaande aanbieders gaan in op ontwikkeling en innovatie. Open banking maakt het mogelijk om door de bank verkregen transacties van cliënten geautomatiseerd in te zetten binnen de Audit praktijk. De nieuwe XML Auditfile (XAF) 4.0. Interne rapportages en audit met BI. RGS MKB: standaard decimaal rekeningschema met basis voor kengetallen, (externe) rapportages en audits. Wat hebben ViDA en DRR te maken met E-factureren. En het gebruik van AI komt aan de orde.
Meer info en aanmelden.
Gerelateerde berichten
Watermelon introduceert Vision: AI-chatbots begrijpen nu ook afbeeldingen [12-08-2024]