Software nieuws
Watermelon introduceert Vision: AI-chatbots begrijpen nu ook afbeeldingen
Plaatsingsdatum | 12-08-2024 |
Berichtdatum | 12 augustus 2024 |
AI-chatbot aanbieder Watermelon lanceert vandaag ‘Vision’, een nieuwe functie binnen hun AI-klantenservicesysteem. Vision stelt AI-chatbots in staat om afbeeldingen te herkennen en te interpreteren, wat de kwaliteit van geautomatiseerde klantenservice gesprekken aanzienlijk verbetert. Vision is ontwikkeld om AI-chatbots in staat te stellen afbeeldingen te analyseren en direct te antwoorden op vragen die betrekking hebben op die beelden. Deze feature biedt praktische toepassingen in diverse sectoren. “Denk bijvoorbeeld aan een dierenarts die een foto van een plekje op de huid van een huisdier ontvangt, of aan een technisch bedrijf dat op basis van een foto kan bepalen welk soort reparatie nodig is. Door Vision kunnen chatbots nu meer vragen beantwoorden, wanneer beeldmateriaal cruciaal is om tot een oplossing te komen”, legt Alexander Wijninga, CEO en oprichter van Watermelon, uit. |
Categorie(n) | ICT Innovatie, Soort > CRM (relatiebeheer) en Marketing , Robotic (accounting) en AI |
Bronvermelding | Watermelon |
Internet URL | Watermelon |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.
Woensdag 8 oktober 2025
Bijeenkomst Software voor externe verslaggeving, audit en interne rapportage
Met speciaal thema "Software voor fiscale aangifte IB / VPB: van 5 naar 7 aanbieders in 2025". Nieuwe aanbieders stellen zich voor en bestaande aanbieders gaan in op ontwikkeling en innovatie. Open banking maakt het mogelijk om door de bank verkregen transacties van cliënten geautomatiseerd in te zetten binnen de Audit praktijk. De nieuwe XML Auditfile (XAF) 4.0. Interne rapportages en audit met BI. RGS MKB: standaard decimaal rekeningschema met basis voor kengetallen, (externe) rapportages en audits. Wat hebben ViDA en DRR te maken met E-factureren. En het gebruik van AI komt aan de orde.
Meer info en aanmelden.
Gerelateerde berichten
AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o: vloeiender gesprek met klantenservice chatbot [16-05-2024]