White papers
Supply Chain integratie in de cloud, inclusief 7 praktische tips om sneller samen te werken
Plaatsingsdatum | 05-02-2014 |
Berichtdatum | Februari 2014 |
Hoe kunnen MKB bedrijven, specifiek in B2B situaties, slimmer samenwerken met hun leveranciers en sneller reageren op marktveranderingen? In onze white paper (zie onderaan) geven wij u een aantal praktische tips over hoe u uw orderadministratie kunt verminderen en sneller producten naar de markt kunt brengen. Daarnaast wordt er een concreet voorbeeld genoemd van een fabrikant van landbouwmachines die met TradeCloud minder voorraadhoudend is en sneller kan inspelen op veranderingen in klantvraag. Te veel handmatig werk, geen inzage in de keten De drie kernproblemen die hierbij gepaard gaan zijn:
Door deze manier van werken is er bij veel bedrijven geen inzage in de totale keten en zijn er administratief grote muren om bedrijven heen gebouwd. Het is bijna onmogelijk om leveranciers naar dezelfde informatie te laten kijken en actief op te laten reageren. Daarbij komt dat iedereen bijna dezelfde informatie ook nog eens 10 tot 20 keer opslaat. Allemaal dezelfde informatie over verschillende systemen en organisaties. Inefficient en onnodig duur. Meer transparantie, sneller samenwerken Download de volledige white paper "Supply Chain integratie in de cloud" (PDF) van Tradecloud. |
Categorie(n) | SAAS, Cloud Computing, Soort > ERP, Soort > eBusiness en online betalingen |
Bronvermelding | Tradecloud |
Internet URL | http://www.tradecloud.nl |