Software nieuws
Lightspeed breidt eCommerce product uit met multi-channelmogelijkheden
Plaatsingsdatum | 16-06-2020 |
Berichtdatum | 16 juni 2020 |
Lightspeed introduceert nieuwe functies in Lightspeed eCommerce die de omnichannel-ervaring versterken en zorgen voor een snellere en efficiëntere online winkelervaring. Retailers die hun online activiteiten ondersteunen met Lightspeed eCommerce waren tijdens de coronacrisis goed in staat om zich snel aan te passen. Dit blijkt uit de groeiende populariteit van omnichannel met een stijging in eCommerce-volumes van 400 procent in april ten opzichte van februari. Ondernemers staan, nu de economie weer langzaam van het slot gaat, opnieuw voor de uitdaging om op een slimme manier zaken te doen. Daarom zet Lightspeed zijn onboarding-proces voor eCommerce kracht bij door nieuwe en bestaande klanten 24/7 klantenservice te bieden. Daarbij ondersteunt Lightspeed het grote aantal klanten dat op dit moment geavanceerde e-commercefunctionaliteit met hun bedrijfsprocessen willen integreren. Nieuwe functies in Lightspeed eCommere
|
Categorie(n) | Branche > Detailhandel & Horeca, Soort > CRM (relatiebeheer) en Marketing |
Bronvermelding | Lightspeed |
Internet URL | http://www.lightspeedhq.nl |