Software nieuws
Mollie integreert met marketing automation platform Klaviyo
Plaatsingsdatum | 28-07-2023 |
Berichtdatum | 28 juli 2023 |
Mollie maakt vandaag de integratie met Klaviyo bekend. Klaviyo is een marketing automation platform dat bedrijven toelaat om op basis van data de communicatie met hun klanten te personaliseren en te automatiseren. Door de integratie met Mollie kunnen klanten van Klaviyo nu ook data over betaaltransacties inschakelen om efficiënter en persoonlijker met hun klanten te communiceren. Daarnaast gaan Mollie en Klaviyo met hun gezamenlijke agencypartners samenwerken om op basis van betaalgegevens op maat gemaakte strategieën voor marketing automation te creëren. De oplossing van Klaviyo maakt het voor marketeers makkelijk om klantgegevens te beheren. Die data kunnen ze gebruiken om via allerlei kanalen hypergepersonaliseerde ervaringen te bieden, waardoor ze hun conversie en inkomsten kunnen verhogen. Verbeterde automatisering van e-mailmarketing
Klantprofielen synchroniseren en verrijken Daarnaast helpt deze integratie bedrijven met het ontwikkelen van gepersonaliseerde campagnes op basis van de abonnementsstatus van klanten, zoals het moment waarop hun abonnement ingaat of stopt, wanneer het moet worden verlengd of wanneer hun betaling is mislukt. |
Categorie(n) | Branche > Dienstverlening, SAAS, Cloud Computing, Branche > Financials, Soort > CRM (relatiebeheer) en Marketing |
Bronvermelding | Mollie en Klaviyo |
Internet URL | http://www.mollie.com/nl |