Raadplegen pakketgegevens
Raadplegen pakketten op besturingssysteem [ Microsoft Windows ] > Raadplegen pakketgegevens
Datum bijgewerkt | 21-12-2023 |
Pakket | FORTUNA |
Omschrijving | advocaten software |
Leverancier | NEXTlegal Detailinformatie leverancier... |
Website | FORTUNA |
Prijsmodel | |
Taal pakket | NED |
Waardering pakket | Geef als eerste uw mening over dit pakket... |
Besturings systemen | Microsoft Windows |
Pakketsoorten |
- Boekhoudsoftware - Declaraties en urenregistratie - Digitaal dossierbeheer - Financieel / Juridisch - Practice management software |
Branches |
- Advocatuur |
Voor bedrijfsgrootte | |
Klein (MKB) | (1-5 gebruikers) |
Midden (MKB) | (5-50 gebruikers) |
Groot | (>50 gebruikers) |
Internationaal | |
Installatiemodel | |
Lokaal uitleg | |
SAAS uitleg | |
Via terminal server uitleg | |
Webbased uitleg | |
Branchegericht |
Modules pakket |
scanmodule Met de scanmodule worden binnengekomen documenten rechtstreeks aan het dossier gekoppeld zodat u een compleet digitaal dossier krijgt. Door ook de binnegekomen facturen voro verschotten direct in de urenstaten van de advocaat op te nemen bij het betreffende dossier, krijgt de advocaat meer inzage in de financiele staat van het dossier |
klantenportaal Het aan een klant van het advocatentkantoor ter beschikking stellen van correspondentie, openstaande facturen en onderhanden werk via het internet. De klant krijgt een inlogcode en wachtwoord en kan zijn eigen dossier inzien. Het advocatenkantoor kan zelf aangeven wat de klant te zien krijgt. |
modules Geintegreerd systeem. Standaard aanwezig: relatie beheer (CRM), dossieradministratie, urenregistratie, declareren, digitaal dossier (geintegreerd met Outlook voor vastlegging e-mailverkeer), financiele admnistratie, telebankieren, roladministratie, agendabeheer, kennissysteem. |
Profiel pakket |
FORTUNA is geintegreerde advocatensoftware die alle werkzaamheden van advocatenkantoren ondersteunt. FORTUNA bestaat uit financiele administratie, relatiebeheer (CRM), intern kennissysteem, dossieradministratie, declaratiesysteem, tijdschrijven en uitgebreide managementrapportage. Het e-mailverkeer is volledig geintegreerd in de correspondentiemodule. Door ingekomen correspondentie te scannen beschikt de advocaat over een compleet digitaal dossier. Met FORTUNA kan een advocatenkantoor werken met meerdere administraties en meerdere vestigingen. Met server of Citrix kan met meerdere vestigingen op een centrale database gewerkt worden. Vanuit thuis of iedere andere willekeurige locatie kan de advocaat inloggen in FORTUNA. Onze klanten melden binnen een jaar een significante efficiencyverbetering. Zowel een grote als kleine advocatenpraktijk werkt beter met FORTUNA. FORTUNA groeit op aangeven van advocaten met pragmatische aanvullingen. In de juridische branche is FORTUNA een begrip. |