Raadplegen pakketgegevens
Advocatuur > Raadplegen pakketten > Raadplegen pakketgegevens
Datum bijgewerkt | 21-12-2023 |
Pakket | FORTUNA |
Omschrijving | advocaten software |
Leverancier | NEXTlegal Detailinformatie leverancier... |
Website | FORTUNA |
Prijsmodel | |
Taal pakket | NED |
Besturings systemen | Microsoft Windows |
Pakketsoorten |
- Boekhoudsoftware - Declaraties en urenregistratie - Digitaal dossierbeheer - Financieel / Juridisch - Practice management software |
Branches |
- Advocatuur |
Voor bedrijfsgrootte | |
Klein (MKB) |
![]() |
Midden (MKB) |
![]() |
Groot |
![]() |
Internationaal |
![]() |
Installatiemodel | |
Lokaal (op server cliënt) |
![]() |
Online (SAAS model) | |
Branchegericht |
![]() |
Profiel pakket |
FORTUNA is geintegreerde advocatensoftware die alle werkzaamheden van advocatenkantoren ondersteunt. FORTUNA bestaat uit financiele administratie, relatiebeheer (CRM), intern kennissysteem, dossieradministratie, declaratiesysteem, tijdschrijven en uitgebreide managementrapportage. Het e-mailverkeer is volledig geintegreerd in de correspondentiemodule. Door ingekomen correspondentie te scannen beschikt de advocaat over een compleet digitaal dossier. Met FORTUNA kan een advocatenkantoor werken met meerdere administraties en meerdere vestigingen. Met server of Citrix kan met meerdere vestigingen op een centrale database gewerkt worden. Vanuit thuis of iedere andere willekeurige locatie kan de advocaat inloggen in FORTUNA. Onze klanten melden binnen een jaar een significante efficiencyverbetering. Zowel een grote als kleine advocatenpraktijk werkt beter met FORTUNA. FORTUNA groeit op aangeven van advocaten met pragmatische aanvullingen. In de juridische branche is FORTUNA een begrip. |