Raadplegen pakketwaardering
Raadplegen pakketwaarderingen > Raadplegen pakketgegevens > Pakketwaardering
Pakket | Banster |
Omschrijving | Online ledenadministratie+ voor verenigingen/stichtingen |
Leverancier | Banster |
Prijsmodel | |
Waardering pakket | Aantal stemmen [ 11 ] / Waardering gemiddeld [ 8.82 ] |
Gegeven mening(en) over het pakket | Waardering voor (cijfer van 1-10) | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Wij zijn nu ruim een jaar bezig met het programma voor onze relatief kleine vereniging. Ruim 700 leden. Tot nu toe geen echte minpunten kunnen ontdekken. Bijna alles is mogelijk, lijsten opstellen, incasso, mailings uitsturen, zoeken in lijsten, noem maar op.
Helpdesk altijd goed bereikbaar en heel snelle oplossingen of hulp. Ab Tenkink / Datum: 08-11-2023 |
|
||||||||||||
Heb 14 jaar met een ander systeem gewerkt en sinds kort overgeschakeld op Banster . Je wordt erg snel en prettig op weg geholpen en het systeem is zo gebruikers vriendelijk dat je na een paar dagen al niet meer beter weet en het lijkt of je dit systeem al veel langer hebt gebruikt, mede door de professionele en vriendelijke ondersteuning. Een echte aanrader dus !! Rob Risse / Datum: 22-10-2020 |
|
||||||||||||
Toen ik onverwacht mijn voorganger in zijn bestuursfunctie moest opvolgen, kreeg ik daarbij ook de verantwoordelijkheid voor Banster. Het was dus zaak om zeer snel vertrouwd te raken met dit systeem, terwijl ik hier geen enkele ervaring mee had. Ik kan het systeem dus helaas niet vergelijken met andere leden administratie systemen, maar ik kan wel meegeven dat ik de samenwerking met David Abeln als zeer prettig heb ervaren. Ik kreeg altijd snel reactie op mijn vragen en er was altijd een oplossing voor eventuele problemen. Ik leerde snel mijn weg kennen binnen het systeem dat vrij logisch opge Danique / Datum: 04-06-2020 |
|
||||||||||||
Een fijn systeem met tal van mogelijkheden en daarnaast een zeer vriendelijke helpdesk waar je snel en doortastend geholpen wordt. VSPN / Datum: 15-04-2020 |
|
||||||||||||
Een heel goed programma, eenvoudig in gebruik en voor vragen is David goed bereikbaar en altijd bereid om je verder te helpen. We werken er al 4 jaar mee naar volle tevredenheid, vooral de rapportage mogelijkheden bevallen erg goed. Ondernemersvereniging Nieuwe Binnenweg / Datum: 07-01-2020 |
|
||||||||||||
Pakket doet exact waar het voor dient. No nonsense, heerlijk! René Hermanns / Datum: 16-09-2019 |
|
||||||||||||
Sinds een paar maanden Banster in gebruik en erg blij met de overstap (voorheen Davilex stand-alone). De inrichting, import en eerste factuur- en incassobatches zijn goed gegaan en we kunnen binnenkomende betalingen goed noteren. Contactmomenten kunnen worden opgeslagen met herinneringen voor een follow-up. De verschillende bestuursleden kunnen elk hun eigen taken doen in het systeem, waardoor de administratieve last niet op 1 vrijwilliger neerkomt en ook verminderd is. Verbeterpunten worden goed opgepakt en de helpdesk reageert snel en denkt goed mee. PAS Nederland / Datum: 01-05-2019 |
|
||||||||||||
Wij zijn zeer tevreden over het gebruik van Banster. Het beheren van de administratie voor onze 6500 leden gaat makkelijker dan in ons vorige programma. Het invoeren gaat snel, ik kan de velden heel flexibel zelf inrichten en beheren, goede zoekfunctie. We zijn heel tevreden. E. Versluis / Datum: 31-01-2018 |
|
||||||||||||
De Nederlandse Vereniging van Ouders van Meerlingen (NVOM) is dit jaar overgestapt op Banster. Met ruim 6500 leden zochten wij een pakket dat meer functionaliteit en flexibiliteit bood dan wat we daarvoor hadden. Wat direct aansprak was de persoonlijke rol die David van Banster aan nam. Een eerste afspraak, duidelijk krijgen waar wij naar op zoek waren en direct op in springen met adviezen hoe we dat kunnen bereiken. We hebben diverse pakketten vergeleken en getest, maar Banster sprong hier erg positief boven uit. Wij konden hierdoor onze mailingoplossing opzeggen en ook het organiseren van onze evenementen zit hier goed in verwerkt. Samen met de goede factureringsmogelijkheden kost de ledenadministratie en incasso ons substantieel minder tijd en hebben we een accurater databestand. Door de goede begeleiding zijn we zonder problemen gemigreerd, De service is top met vragen die zeer snel beantwoord worden. Een absolute aanrader voor verenigingen! Christian van Barneveld / Datum: 25-11-2017 |
|
||||||||||||
Wat een topservice!! Vandaag hebben we een record verbroken. Binnen 3 uur online!! Dankjewel David! Ali guldal / Datum: 16-06-2017 |
|
||||||||||||
Onze vereniging had een gesplitste administratie op basis van deels Davilex (incasso) en Excel (voor mailings etc.). Wij hebben nu alles in 1 pakket (Banster) kunnen integreren/importeren en zijn zeer tevreden. Gelet op de omvang van de vereniging (4000 leden) is Banster voor een webbased pakket zeer snel (zeer korte zoektijden), de tijd die we kwijt zijn met het verwerken van mutaties is ten opzichte van de oude situatie met zeker 75% afgenomen. Ondersteuning/support vanuit Banster ook altijd erg vlot, daarbij heeft de applicatie zelf uitgebreide helpschermen die de functionaliteit goed uitleggen. Aanrader. Svend van der Vlugt / Datum: 16-06-2017 |
|
U kunt onderstaand uw mening opgeven over het pakket (NIET bestemd voor leveranciers van het pakket).
Let op:
Als u een reactie opgeeft gaan wij er vanuit dat
u een geregistreerde gebruiker bent van dit pakket.
Wij behouden ons het recht voor dit laatste te controleren, i.v.m. de betrouwbaarheid van de informatie op onze website.
Na uw opgave ontvangt u automatisch een e-mail ter controle. Na bevestiging van die e-mail wordt uw reactie opgenomen en zichtbaar.