Softwarepakketten.nl
erp software prodin

Raadplegen pakketwaardering

Pakket Banster
Omschrijving Online ledenadministratie+ voor verenigingen/stichtingen
Leverancier Banster
Kosten vanaf 10 euro per maand
Waardering pakket Positief Negatief Aantal stemmen [ 19 ] / Waardering gemiddeld [ 8.68 ]

Gegeven mening(en) over het pakket Waardering voor (cijfer van 1-10)
Heb 14 jaar met een ander systeem gewerkt en sinds kort overgeschakeld op Banster . Je wordt erg snel en prettig op weg geholpen en het systeem is zo gebruikers vriendelijk dat je na een paar dagen al niet meer beter weet en het lijkt of je dit systeem al veel langer hebt gebruikt, mede door de professionele en vriendelijke ondersteuning. Een echte aanrader dus !!
Rob Risse / Datum: 22-10-2020
Documentatie 7
Bedieningsgemak / gebruik 8
Prijs/prestatie (kosten) 8
Service door leverancier 9
Functionaliteit pakket 8
Totaalcijfer 8
Toen ik onverwacht mijn voorganger in zijn bestuursfunctie moest opvolgen, kreeg ik daarbij ook de verantwoordelijkheid voor Banster. Het was dus zaak om zeer snel vertrouwd te raken met dit systeem, terwijl ik hier geen enkele ervaring mee had. Ik kan het systeem dus helaas niet vergelijken met andere leden administratie systemen, maar ik kan wel meegeven dat ik de samenwerking met David Abeln als zeer prettig heb ervaren. Ik kreeg altijd snel reactie op mijn vragen en er was altijd een oplossing voor eventuele problemen. Ik leerde snel mijn weg kennen binnen het systeem dat vrij logisch opge
Danique / Datum: 04-06-2020
Documentatie 7
Bedieningsgemak / gebruik 7
Prijs/prestatie (kosten) 7
Service door leverancier 9
Functionaliteit pakket 7
Totaalcijfer 7
Een fijn systeem met tal van mogelijkheden en daarnaast een zeer vriendelijke helpdesk waar je snel en doortastend geholpen wordt.
VSPN / Datum: 15-04-2020
Documentatie 7
Bedieningsgemak / gebruik 8
Prijs/prestatie (kosten) 8
Service door leverancier 9
Functionaliteit pakket 9
Totaalcijfer 8
Een heel goed programma, eenvoudig in gebruik en voor vragen is David goed bereikbaar en altijd bereid om je verder te helpen. We werken er al 4 jaar mee naar volle tevredenheid, vooral de rapportage mogelijkheden bevallen erg goed.
Ondernemersvereniging Nieuwe Binnenweg / Datum: 07-01-2020
Documentatie 10
Bedieningsgemak / gebruik 10
Prijs/prestatie (kosten) 10
Service door leverancier 10
Functionaliteit pakket 10
Totaalcijfer 10
Pakket doet exact waar het voor dient. No nonsense, heerlijk!
René Hermanns / Datum: 16-09-2019
Documentatie 10
Bedieningsgemak / gebruik 10
Prijs/prestatie (kosten) 10
Service door leverancier 10
Functionaliteit pakket 10
Totaalcijfer 10
Sinds een paar maanden Banster in gebruik en erg blij met de overstap (voorheen Davilex stand-alone). De inrichting, import en eerste factuur- en incassobatches zijn goed gegaan en we kunnen binnenkomende betalingen goed noteren. Contactmomenten kunnen worden opgeslagen met herinneringen voor een follow-up. De verschillende bestuursleden kunnen elk hun eigen taken doen in het systeem, waardoor de administratieve last niet op 1 vrijwilliger neerkomt en ook verminderd is. Verbeterpunten worden goed opgepakt en de helpdesk reageert snel en denkt goed mee.
PAS Nederland / Datum: 01-05-2019
Documentatie 8
Bedieningsgemak / gebruik 9
Prijs/prestatie (kosten) 9
Service door leverancier 9
Functionaliteit pakket 8
Totaalcijfer 8
Wij zijn zeer tevreden over het gebruik van Banster. Het beheren van de administratie voor onze 6500 leden gaat makkelijker dan in ons vorige programma. Het invoeren gaat snel, ik kan de velden heel flexibel zelf inrichten en beheren, goede zoekfunctie. We zijn heel tevreden.
E. Versluis / Datum: 31-01-2018
Documentatie 8
Bedieningsgemak / gebruik 9
Prijs/prestatie (kosten) 8
Service door leverancier 9
Functionaliteit pakket 8
Totaalcijfer 9
De Nederlandse Vereniging van Ouders van Meerlingen (NVOM) is dit jaar overgestapt op Banster. Met ruim 6500 leden zochten wij een pakket dat meer functionaliteit en flexibiliteit bood dan wat we daarvoor hadden. Wat direct aansprak was de persoonlijke rol die David van Banster aan nam. Een eerste afspraak, duidelijk krijgen waar wij naar op zoek waren en direct op in springen met adviezen hoe we dat kunnen bereiken. We hebben diverse pakketten vergeleken en getest, maar Banster sprong hier erg positief boven uit. Wij konden hierdoor onze mailingoplossing opzeggen en ook het organiseren van onze evenementen zit hier goed in verwerkt. Samen met de goede factureringsmogelijkheden kost de ledenadministratie en incasso ons substantieel minder tijd en hebben we een accurater databestand. Door de goede begeleiding zijn we zonder problemen gemigreerd, De service is top met vragen die zeer snel beantwoord worden. Een absolute aanrader voor verenigingen!
Christian van Barneveld / Datum: 25-11-2017
Documentatie 9
Bedieningsgemak / gebruik 8
Prijs/prestatie (kosten) 10
Service door leverancier 10
Functionaliteit pakket 9
Totaalcijfer 9
Wat een topservice!! Vandaag hebben we een record verbroken. Binnen 3 uur online!! Dankjewel David!
Ali guldal / Datum: 16-06-2017
Documentatie 10
Bedieningsgemak / gebruik 10
Prijs/prestatie (kosten) 9
Service door leverancier 10
Functionaliteit pakket 10
Totaalcijfer 10
Onze vereniging had een gesplitste administratie op basis van deels Davilex (incasso) en Excel (voor mailings etc.). Wij hebben nu alles in 1 pakket (Banster) kunnen integreren/importeren en zijn zeer tevreden. Gelet op de omvang van de vereniging (4000 leden) is Banster voor een webbased pakket zeer snel (zeer korte zoektijden), de tijd die we kwijt zijn met het verwerken van mutaties is ten opzichte van de oude situatie met zeker 75% afgenomen. Ondersteuning/support vanuit Banster ook altijd erg vlot, daarbij heeft de applicatie zelf uitgebreide helpschermen die de functionaliteit goed uitleggen. Aanrader.
Svend van der Vlugt / Datum: 16-06-2017
Documentatie 9
Bedieningsgemak / gebruik 8
Prijs/prestatie (kosten) 9
Service door leverancier 9
Functionaliteit pakket 9
Totaalcijfer 9
Een zeer goed en modern uitgebreid leden en belangstellenden administratie voor het maandbedrag wat hiervoor staat. Voor eventuele functionele vragen kun je altijd bij de leverancier terecht.
Robert de Jong / Datum: 08-12-2016
Documentatie 9
Bedieningsgemak / gebruik 8
Prijs/prestatie (kosten) 10
Service door leverancier 10
Functionaliteit pakket 8
Totaalcijfer 9
Vanuit Cv de Eileuvers werkten wij al jaren met een excel bestand en losse emailprogramma's. Nu eindelijk alles web-based geautomatiseerd. We zijn erg blij met dit pakket. We factureren er onze contributie mee, verzenden brieven en nieuwsbrieven via het systeem en alles is snel en overzichtelijk terug te vinden. De hulp van de helpdesk is fantastisch en snel zodra wij vragen hebben. Kortom, wij kunnen dit pakket zeker ook anderen aanraden!
Marielle Norp / Datum: 02-10-2016
Documentatie 8
Bedieningsgemak / gebruik 9
Prijs/prestatie (kosten) 8
Service door leverancier 9
Functionaliteit pakket 9
Totaalcijfer 9
De Utrechtse Rashonden Vereniging (kcurv.nl) maakt sinds dit jaar gebruik van Banster. We doen er de leden- en cursusadministratie in en de facturatie/incasso. Het is een flexibel pakket waarin je veel zelf kunt vormgeven. Onze cursisten kunnen zich via het Ledenportaal zelf inschrijven voor cursussen. Ook hier kun je veel zelf instellen. Er is veel mogelijk en daar waar nodig worden dingen mogelijk gemaakt. Een van de grote krachten van Banster is de service. Geen helpdesk, geen keuzemenu, geen dure telefoonnummers. Gewoon een op een contact, telefonisch of per e-mail. Voor we bij Banster terechtkwamen hebben we verschillende softwarepakketten uitgeprobeerd, maar Banster steekt daar met kop en schouders bovenuit.
Petra Zorn / Datum: 02-05-2016
Documentatie 7
Bedieningsgemak / gebruik 8
Prijs/prestatie (kosten) 8
Service door leverancier 10
Functionaliteit pakket 9
Totaalcijfer 8
Bierconsumentenvereniging PINT is een landelijke vereniging van bierliefhebbers, die de biercultuur in Nederland verder wil ontwikkelen en die opkomt voor de belangen van de bierdrinker. Wij hebben ruim 4.000 leden. In 2015 hebben wij besloten om de overstap te maken naar Banster omdat ons oude systeem een maximum van 5.000 leden kent én omdat we naar een webbased systeem wilden zodat meerdere gebruikers tegelijkertijd er mee kunnen werken. Onze ervaringen met Banster zijn zeer positief. Het systeem is uitermate flexibel; je kunt het inrichten zoals je wilt en als je iets wilt aanpassen dan kun je dat allemaal zelf regelen. Wij werken met verschillende soorten leden met bijbehorende facturatiemodellen, zowel met automatische incasso als met facturen, en dat werkt allemaal perfect. Het is heel eenvoudig om rapportages uit het systeem te halen. Wij maken ook gebruik van de evenementenmodule (inschrijving voor ALV of aanmelding voor bierbrouwwedstrijden) en de communicatiemodule (nieuwsbrieven) en ook daar zijn de mogelijkheden nagenoeg onbeperkt. Een nadeel is dat voor de communicatiemodule enige kennis van HTML vereist is, maar dat zal op termijn gaan verbeteren. Wij hebben veel tijd besteed aan de inrichting van het systeem en het uittesten ervan. Daar hebben we veel baat bij gehad, mede ook door de ondersteuning die we van Banster gekregen hebben. De hulp en het meedenken was ongekend goed. Kortom: een absolute aanrader.
Erik Hendriks / Datum: 10-03-2016
Documentatie 8
Bedieningsgemak / gebruik 8
Prijs/prestatie (kosten) 9
Service door leverancier 10
Functionaliteit pakket 9
Totaalcijfer 9
Banster biedt ons een volwaardig administratieprogramma voor ruim 1500 leden. Geheel op onze wensen ingericht door de mannen van Banster. Als je de mogelijkheden van dit programma onder de knie hebt, is het een genot om mee te werken. En de service en ondersteuning zijn super!
Gemma Driessen (Zomerparkfeest Venlo) / Datum: 28-07-2015
Documentatie 8
Bedieningsgemak / gebruik 9
Prijs/prestatie (kosten) 9
Service door leverancier 10
Functionaliteit pakket 9
Totaalcijfer 9
Dit is het programma waarnaar wij jaren op zoek zijn geweest. Het programma kan geheel naar eigen wens worden ingericht. Bijna alles is mogelijk en in de meeste gevallen zelf te realiseren. Het 'Ledenportaal' vinden wij een erg sterk onderdeel. Hiermee worden leden o.a. in staat gesteld hun eigen gegevens aan te passen. Het programma is erg gebruiksvriendelijk en de ondersteuning is in een woord geweldig!
VVMC | dé vakbond voor rijdend personeel / Datum: 21-07-2015
Documentatie 7
Bedieningsgemak / gebruik 9
Prijs/prestatie (kosten) 9
Service door leverancier 10
Functionaliteit pakket 10
Totaalcijfer 9
Zeer flexibel pakket wat de gebruiker in staat stelt het systeem zo in te richten als nodig is. Bevat rapportagemogelijkheden (zelf templates maken), facturatie, communicatie, logging, rechtenbeheer, bulk mail. Enige kennis van html is handig om als beheerder de gebruiker een optimale beleving te bieden. Bied geen integratie met eigen homepage. Frontend is strak, maar niet in de eigen huisstijl te gieten. Eigen logo is standaard. Al met al bied dit pakket je erg veel waarde voor je geld, met een buitengewone ondersteuning qua prijs. Ook voor registratie van evenementen.
Elout van Leeuwen / Datum: 10-06-2015
Documentatie 6
Bedieningsgemak / gebruik 8
Prijs/prestatie (kosten) 9
Service door leverancier 10
Functionaliteit pakket 8
Totaalcijfer 8
Prettige directe samenwerking simpel systeem wat snel is op te zetten en koppelingen heeft met boekhoudprogramma,s
Yvo Sonneveld / Datum: 14-04-2015
Documentatie 7
Bedieningsgemak / gebruik 8
Prijs/prestatie (kosten) 9
Service door leverancier 9
Functionaliteit pakket 8
Totaalcijfer 8
Ik moet erg wennen aan dit systeem omdat je zelf een bepaalde manier van werken hebt. Ik kom wel verbeter punten tegen maar die worden zo veel mogelijk aangepast door deze jongens als dit mogelijk is. Ook met vragen en onduidelijkheden helpen zij je snel, super. Werken nog steeds aan uitbreiding en verbeteringen.
Andrea Stiene / Datum: 01-04-2015
Documentatie 7
Bedieningsgemak / gebruik 6
Prijs/prestatie (kosten) 8
Service door leverancier 9
Functionaliteit pakket 8
Totaalcijfer 8

U kunt onderstaand uw mening opgeven over het pakket (NIET bestemd voor leveranciers van het pakket).

Let op:
Als u een reactie opgeeft gaan wij er vanuit dat u een geregistreerde gebruiker bent van dit pakket.
Wij behouden ons het recht voor dit laatste te controleren, i.v.m. de betrouwbaarheid van de informatie op onze website.

Na uw opgave ontvangt u automatisch een e-mail ter controle. Na bevestiging van die e-mail wordt uw reactie opgenomen en zichtbaar.

(Alleen de eerste 500 tekens worden opgeslagen)
(zoals getoond aan bezoekers, desgewenst bedrijfsnaam, maar niet anoniem)
(Aan dit emailadres wordt een e-mail ter controle gezonden. Dit adres is niet zichtbaar voor andere bezoekers.)

Uw toelichting




Onerzoeksbureau GBNED