Onkostendeclaraties voor medewerkers, ook wel aangeduid als Expense management. Voor medewerkers vindt het registreren van onkostendeclaraties in de regel online plaats (via een notebook of een mobiele telefoon).
[ 1 ] tot [ 7 ] van totaal [ 7 ] pakketten
Met onder andere de volgende functionaliteit en eigenschappen:
Vrij in te delen kostencategorieën;
Credit card integratie; zoals Mastercard en VisaCard.
Automatisch matchen met credit card afrekeningen;
Koppeling met boekhoudsoftware; zo mogelijk op basis van API's.
Koppeling met salarissoftware; zo mogelijk op basis van API's.
Opgave van grootboek, kostenplaatsen, projecten of andere kostenallocaties;
Koppeling met Referentie Grootboekschema (RGS); waarbij sprake is van een uniform rekeningschema. Hierdoor wordt de mogelijkheid geboden éénmalig een (grootboek)rekeningschema te koppelen dat vervolgens voor meerdere administraties gebruikt kan worden. ook hoeft dan niet eerst een bedrijfseigen grootboekschema ingelezen te worden.
Declaraties indienen en goedkeuren;
Beoordelen over meerdere lagen mogelijk; bijvoorbeeld als sprake is van hoge(re) of bijzondere declaraties die goedkeuring door meerdere personen behoeven.
Workflows voor beoordelen en goedkeuren declaraties;
Workflows zelf in te richten op basis van en uitgavelimieten en projecten;
Boekingsbonnen kunnen scannen en herkennen;
Boekingsregels automatisch opbouwen; op basis van robotic accounting, oftewel zelflerende boekingsvoorstellen.