Raadplegen pakketgegevens
Alle softwarepakketten > Raadplegen pakketgegevens
|
|
Datum bijgewerkt | 19-12-2023 |
Pakket | AuditCase |
Omschrijving | Elektronisch dossier, CRM en integratie MS/Office |
Leverancier | Caseware intern. Inc. Detailinformatie leverancier... |
Website | AuditCase |
Prijsmodel | Op aanvraag |
Taal pakket | NED |
Besturings systemen |
LINUX MAC-OS IBM OS400 Unix (algemeen) Microsoft Windows |
Pakketsoorten |
- Document- / informatiemngt (DIS) - Digitaal dossierbeheer - Practice management software - Relatiebeheer (CRM) |
Branches |
- Accountants- en adm.kantoren |
Voor bedrijfsgrootte | |
Klein (MKB) |
![]() |
Midden (MKB) |
![]() |
Groot |
![]() |
Internationaal | |
Installatiemodel | |
Lokaal (op server cliënt) |
![]() |
Online (SAAS model) | |
Branchegericht |
![]() |
Profiel pakket |
AuditCase is het elektronisch klantdossier, bestaande uit onder meer: - het digitale dossier per klant; - accountantsspecifiek relatiebeheer; - vaste routing van inkomende en uitgaande post door middel van goedkeuringen (via e-mail); - koppeling met andere (branchespecifieke) applicaties, zoals rapportgenerator, urenmodule en de Microsoft Office producten; - taken- en procesregistratie en voortgangsbewaking. Onze producten worden gebruikt door middelgrote tot grote vooraanstaande accountantskantoren in heel Nederland. |
Efficiënter werken in AuditCase: automatische taken gebruiken
(28-07-2024)
AuditCase biedt een geavanceerd systeem van triggers, waarmee jij zelf acties kunt instellen op basis van gebeurtenissen binnen jouw CRM-systeem. Zo kun je bijvoorbeeld direct reageren op wijzigingen in je CRM of taken. Stel dat er een nieuwe klant is geaccepteerd, kunnen er automatische taken voor onboarding worden gestart. Denk hierbij aan identificatie, de WWFT-check, etc.
Bron: Caseware met AuditCase