Raadplegen pakketgegevens
Alle softwarepakketten > Raadplegen pakketgegevens
|
|
Datum bijgewerkt | 23-01-2023 |
Pakket | Mijn Kantoor |
Omschrijving | Cloud ERP platform voor de accountancy |
Leverancier | Mijn Kantoor Detailinformatie leverancier... |
Website | Mijn Kantoor |
Prijsmodel | |
Taal pakket | NL |
Waardering pakket | Geef als eerste uw mening over dit pakket... |
Besturings systemen | Browser (webbased) |
Pakketsoorten |
- GRC Compliancetools - Portaal software - Practice management software - Relatiebeheer (CRM) |
Branches |
- Accountants- en adm.kantoren |
Voor bedrijfsgrootte | |
Klein (MKB) | (1-5 gebruikers) |
Midden (MKB) | (5-50 gebruikers) |
Groot | (>50 gebruikers) |
Internationaal | |
Installatiemodel | |
Lokaal uitleg | |
SAAS uitleg | Eenvoudig zelf starten op basis van abonnement |
Via terminal server uitleg | |
Webbased uitleg | |
Branchegericht |
Modules pakket |
modules CRM, Dossier, Taken, Workflows, Terugbellen, Single Signon, SBR inbox, Berichten. |
Profiel pakket |
Mijn Kantoor levert een CRM en ERP cloud platform met een architectuur die er op is gericht om klanten van het accountantskantoor excellente dienstverlening te bieden. Het koppelt en integreert met accountancy applicaties op het gebied van administratie, loonverwerking, fiscale aangiften of dossier. Het CRM is geïntegreerd met de klant- en teamcommunicatie, klant processen, taken en het online dossier. Kwaliteit wordt op het platform gefaciliteerd en gestimuleerd door bewerkbare templates voor werkprocessen, checklisten en communicatie. Klanten van het kantoor kunnen eenvoudig ondertekenen, accorderen, communiceren of gegevens aanleveren. Mijn Kantoor is gebouwd voor accountants en door accountants. Het platform borgt compliance met betrekking tot de WWFT, klant acceptatie, NV COS en de AVG. Met het platform geeft een kantoor inzicht en overzicht over zijn producten en diensten, de oplevertermijnen, aan te leveren zaken en voortgang vanuit 1 user interfa ce voor klanten en medewerkers inclusief een mobiele app. |
Presentaties praktijkdag Practice management- en portaalsoftware beschikbaar
(13-05-2022)
Op woensdag 11 mei 2022 vond in Hoevelaken de praktijkdag "Practice management- en portaalsoftware" plaats met enthousiaste sprekers, deelnemers en softwareleveranciers. Presentaties van sprekers en een tweetal rapporten zijn beschikbaar.
Bron: Onderzoeksbureau GBNED
Jheronimus Accountants deelt ervaring met het automatisch afhandelen van inkomende facturen
(20-03-2022)
Voor het zoveel mogelijk automatisch afhandelen van inkomende facturen (voor klanten) gebruik ik de software van Zenvoices. Deze software heeft de mogelijkheid om te bekijken hoe goed de verwerking van facturen is over de verschillende administraties. Van daaruit kun je als kantoor bekijken waar verbetering mogelijk is in de automatische verwerking.
Bron: Jheronimus Accountantskantoor
Technologische ontwikkelingen raken het fiscale speelveld: waarom Tax Tech ook voor jouw kantoor van groot belang is
(29-01-2022)
Het is een feit dat technologische ontwikkelingen het fiscale speelveld raken. Ook in de accountancy-en belastingadvieswereld wordt steeds meer gesproken over Tax Technology, maar wat is het belang van Tax Technology voor jouw kantoor? Deze blog behandelt de 5 belangrijkste redenen om juist nú met Tax Tech aan de slag te gaan en benoemt de voordelen van innoveren voor jouw adviespraktijk.
Bron: Sdu
Koppeling QicsMilestones en Mijn Kantoor
(17-10-2019)
Vanaf vandaag is een koppeling beschikbaar tussen QicsMilestones (urenregistratie, facturatie, planning en projectmanagement) en Mijn Kantoor (CRM, workflow en klantcommunicatie voor de accountancymarkt). Met deze gekoppelde cloud-diensten bieden Qics en Mijn Kantoor een aantrekkelijke totaaloplossing voor accountantskantoren die met moderne tools interne processen en de communicatie met klanten willen verbeteren.
Bron: Qics
Terugblik en presentaties praktijkdag Digitaal dossierbeheer en data-analyse 16 maart 2016
(17-03-2016)
Op woensdag 16 maart 2016 heeft de ICT Accountancy praktijkdag "Digitaal dossierbeheer en data-analyse" plaatsgevonden te Hoevelaken. Naast digitaal dossierbeheer en de relatie met zaken als COS 4410 en risico gericht samenstellen was er ook aandacht voor data-analyse in het MKB, mede in relatie tot Auditfiles. Presentaties zijn beschikbaar, evenals het nieuwe rapport over Digitaal dossierbeheer.
Bron: Onderzoeksbureau GBNED & Novak