Raadplegen pakketgegevens
Alle softwarepakketten > Raadplegen pakketgegevens
Datum bijgewerkt | 22-12-2023 |
Pakket | Mobile Service Cloud |
Omschrijving | Software voor Klantenservice, Helpdesk, Customer Support, Customer Care, Chatbot |
Leverancier | CM.com Detailinformatie leverancier... |
Website | Mobile Service Cloud |
Prijsmodel | Prijs per maand |
Taal pakket | NL, EN |
Waardering pakket | Geef als eerste uw mening over dit pakket... |
Besturings systemen | Browser (webbased) |
Pakketsoorten |
- E-Business - Helpdesk toepassingen - Marketing |
Branches | |
Voor bedrijfsgrootte | |
Klein (MKB) | (1-5 gebruikers) |
Midden (MKB) | (5-50 gebruikers) |
Groot | (>50 gebruikers) |
Internationaal | |
Installatiemodel | |
Lokaal uitleg | |
SAAS uitleg | |
Via terminal server uitleg | |
Webbased uitleg |
Modules pakket |
Scripted Chatbot Verminder de druk op je customer care team door repetitieve taken te automatiseren. Laat onze chatbots alle terugkerende taken afhandelen, zodat je medewerkers zich kunnen concentreren op de gesprekken die er echt toe doen. Geef het gesprek door aan een customer care agent als het gesprek te complex wordt. |
Customer Contact Onze Customer Contact tool biedt een intuïtief dashboard waar je meteen mee aan de slag kunt zonder dat je daar development skills voor nodig hebt. Customer Contact is speciaal ontworpen om de druk op de klantenservice te verlagen. |
Profiel pakket |
Met Mobile Service Cloud heb je toegang tot alle kanalen en tools om je klantenservice naar het hoogst mogelijke niveau te tillen. Ons uitgebreide dashboard minimaliseert de druk op klantenservices, terwijl onze je de NPS score en ROI kunt optimaliseren. Communiceer met je klanten via hun favoriete berichtenkanaal zoals WhatsApp, Apple Business Chat, Facebook Messenger, Viber, Telegram, Twitter, SMS en beheer alle gesprekken in één eenvoudig te gebruiken dashboard. Onze Customer Contact tool biedt een intuïtief dashboard waar je meteen mee aan de slag kunt zonder dat je daar development skills voor nodig hebt. Customer Contact is speciaal ontworpen om de druk op de klantenservice te verlagen. Verminder daarnaast de druk op je customer care team door repetitieve taken te automatiseren. Laat onze chatbots alle terugkerende taken afhandelen, zodat je medewerkers zich kunnen concentreren op de gesprekken die er echt toe doen. Geef het gesprek door aan een customer care agent als het gesprek te complex wordt. |